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Portarsi avanti con affidabilità e prestazione durante il periodo invernale
#1

Sono arrivato alla pre-season 7 e solo adesso, ripeto solo adesso mi sono accorto che ci si può portare avanti con affidabilità e prestazione anche durante il periodo invernale (mentre stanno lavorando sulla nuova scocca).

Il gioco, durante questo periodo (2 mesi circa), presenta una schermata di avanzamente dei lavori sulla scocca ma non ci lascia entrare nella schermata dove distribuire i lavori di prestazione eaffidabilità ai due meccanici.

Ebbene ieri per caso mi sono accorto che è possibile arrivarci dalla schermata HOME a patto che i meccanici siano attualmente senza lavoro.

Potete capirlo meglio in questo video:
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P.S. Non so se è una dimenticanza degli sviluppatori aver lasciato quel collegamento disponibile nella HOME o se è una dimenticanza non aver lasciato un link valido nella solita schermata della monoposto. Fatto sta che in questo modo si arriva alla prima gara con tutti i componenti migliorati al 100% sia in prestazione che affidabilità., scusate se è poco.
Io credo più ad una loro svista, nel senso che i lavori dovrebbero iniziare dopo la realizzazione della scocca.
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#2

Queta e una bella notizia anche se penso che sia una "dimenticanza" da parte degli sviluppatori, certo che in queto modo si acquisisce un piccolo vantaggio sulla concorrenza Big Grin
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#3

se non è una dimenticanza allora dovrebbero mettere un link più visibile!
Se è una dimenticanza bisognerebbe chiedere perchè non poter aumentare l'affidabilità e le prestazioni di quei componenti in quel lasso di tempo....
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#4
(Questo messaggio è stato modificato l'ultima volta il: 15-02-2017, 09:11 AM da Xelaehtgre.)

Con la prossima patch 1.3 dovrebbero cancellare la possibilità di sfruttare il "baco"... Angel

Queste sarebbero le modifiche (per ora solo in beta patch):

Patch 1.3 includes:

  • New driver traits
  • New mid and pre-season dilemmas
  • Pre-season chassis dilemmas have been rebalanced
  • Added safety car notification dilemmas
  • Fixed pre-season car info panel exploit
  • Fixed Chassis Stat related bugs in Car Design
  • A mail now arrives once a year that allows the player to choose a new rule to vote into the current series
  • Improved 2D liveries performance
  • Simulate Session screen has been redesigned to provide more detail
  • Practice simulation has been improved
  • Added a popup to see chassis suppliers on the Team Screen and Car Screen
  • Rebalanced the starting chassis suppliers of all teams
  • Interviews have been given an overhaul with a new widget and new questions
  • New interview-specific traits have been added that are gained by drivers reacting to the player's interview responses
  • Fixed a bug where all journalists were Gabonese
  • Rebalanced existing drivers with new traits and to suit the new GT teams
  • Ex-Driver backstory now improves driver feedback stats and increases the improvement rates of drivers
  • Politico backstory now also gives the perk of not having to pay to propose a new rule
  • Can now request funds from the chairman each season
  • Car liveries are now accurately displayed in races
  • Pit-stop mistake times have been rebalanced
  • Improved standings information during a session
  • All drivers now have a weight in kg
  • Road Car Factory now unlocks at level 3
  • Player Manager stats now start at 8 instead of 10
  • Improvability impact in Car Design has been doubled
  • Car crash traits such as Whiplash and Cracked Rib have been re-balanced to be more impactful
  • Car crash limit per race has been increased and re-balanced
  • Fixed being able to build parts during pre-season
  • Players can now automate the 'Clean Air' setup in qualifying
  • Fixed an issue where drivers were given drive-through penalties during the practice session
  • Fixed a bug where vehicles were coming back into the race after they had retired
  • Fixed a bug where race messages would not appear when loading a race
  • Fixed a bug where a team's fanbase would never increase or decrease
  • Fixed a bug where the Balance, Standings and Track Guide drop down menus would be missing when loading a save
  • Improved road textures in Milan near the 5th corner
  • Fixed a Preferences Screen bug where all presets would default to low
  • Contract Negotiation screen now displays additional information about current drivers
  • Fixed multiple instances where journalists would refer to drivers with the incorrect gender
  • Rebalanced race retirements
  • Rebalanced driver desired championships and wins
  • Fixed an issue where members of staff would retire too early
  • Fixed a issue where chairmen would be hired and then quickly retire
  • Rebalanced the peak ages of regenerated drivers
  • Rebalanced team AI when they're first in their series
  • The Grid Screen will now stop auto-scrolling when the player interacts with it
  • Fixed an issue where relegated teams could still re-negotiate contracts with drivers who were valued above their new relegated series
  • Changed the starting grid positions of the player's drivers in the tutorial race
  • Fixed a racing line issue in Dubai where cars would appear to drive off the track at certain corners
  • Fixed a car crash path in Vancouver that lead to cars going through concrete barriers
  • Fixed an issue where some mechanic bonus icons did not reflect their actual bonuses
  • Fixed an issue where inputs other then the mouse/keyboard were set as active
  • Fixed an issue where qualifying position was not being correctly displayed in the driver form tab
  • Fixed an issue where an old notification for a part being built wouldn't register as being read
  • Fixed an issue where the Gone Rogue trait wouldn't behave correctly
  • Fixed an issue where drivers would still send radio messages about their car after they had crashed or retired from the race
  • Re-aligned the car model on the HQ Test Track
  • Improved the visibility and apperance of the car during races
  • Improved the performance of background videos
  • Multiple performance improvements
  • New Steam Achievements

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#5

"Rebalanced existing drivers with new traits and to suit the new GT teams"

Quindi ci sarà un DLC con le auto Gran Turismo?
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#6

(15-02-2017, 03:38 PM)quellitalianoli Ha scritto: "Rebalanced existing drivers with new traits and to suit the new GT teams"

Quindi ci sarà un DLC con le auto Gran Turismo?

Inizia a diventare sempre più interessante!
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#7

Ci sono delle immagini (parziali) nella pagina Facebook di MM. Spero non sia un DLC a pagamento, ma credo di avere una pia illusione. Comunque la patch, quando uscirà, sarà bella corposa e interessante ed inciderà non poco sul gameplay.
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#8

(15-02-2017, 03:38 PM)quellitalianoli Ha scritto: "Rebalanced existing drivers with new traits and to suit the new GT teams"

Quindi ci sarà un DLC con le auto Gran Turismo?

Domani dovrebbe essere rilasciato, speriamo tramite patch, in modo da avere 4 campionati tra i quali sceglieri, e non tramite WRS che sarebbe un semplice addon magari :/
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#9

(15-02-2017, 08:29 PM)@Extinction@ Ha scritto:
(15-02-2017, 03:38 PM)quellitalianoli Ha scritto: "Rebalanced existing drivers with new traits and to suit the new GT teams"

Quindi ci sarà un DLC con le auto Gran Turismo?

Domani dovrebbe essere rilasciato, speriamo tramite patch, in modo da avere 4 campionati tra i quali sceglieri, e non tramite WRS che sarebbe un semplice addon magari :/

Magari, ma ritengo impossibile che domani sia già disponibile la patch. E' appena uscita la 1.3 beta .
Uscirà forse il DLC.
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